Page 91 - maj 2020
P. 91

ДИГИТАЛНИ КОМУНИКАЦИИ





             движење  и  да  знаете  која  бројка  што   ден не се оние од пред 20 години кога
             точно  значи  во  самото  однесување  на   интернетот  бил  организиран  во  листи
             вашиот потенцијален или постоечки ку-    и  директориуми,  начинот  на  кој  орга-
             пувач. не е доволно само да се појавува-  низираме  податоци  во  нашиот  компју-
             те на гугл, потребно е да се трудите да   тер. интернетот одамна е многу повеќе
             бидете  најгоре  за  што  е  можно  повеќе   од тоа, може и прави повеќе од тоа. од
             релевантни  клучни  зборови,  да  ги  от-  една страна, сите се радуваме дека ете,
             криете  пребарувањата  кои  носат  купу-  макар и за лошо, има добри работи, па
             вачи, а не само разгледувачи, потребно   здраво ни се помрдна понудата онлајн,
             е во првата реченица да го понудите она   но од друга страна мораме да бидеме и
             што го бара купувачот за да кликне и да   континуирано  критични  и  фокусирани
             го испорачате тоа кога ќе го донесете на   за тоа да биде доволно добро за да не се
             вашата е-продавница.                     чудиме потоа зошто народот нема про-
                во обид да се помогне на секој можен   блем  да  нарачува  на  алиекспрес,  а  не
             начин  периодов,  меѓу  другите  актив-  купува од домашните продавници.
             ности  се  појавија  неколку  места  каде   Пандемијата ќе помине, се надеваме
             што може да се најдат излистани е-про-   побрзо,  она  што  ќе  остане  се  е-прода-
             давници  кои  работат  на  територија  на   вниците, надминатите бариери и изме-
             цела држава или само делови. не сакам    нетите навики на купувачите. не смее-
             да бидам погрешно сфатен, сето тоа е су-  ме да дозволиме да остане само на тоа.
             пер и корисниците имаат корист од тоа,   на ред е борба за пазар, пазарен удел,
             но навиките кои ги имаме, инстинктот и   подобро искуство, градење брендови и,
             очекувањата кои ги практикуваме секој    секако, монетизација на сето тоа.














































                                                                                  мај 2020                        91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96