Page 91 - maj 2020
P. 91
ДИГИТАЛНИ КОМУНИКАЦИИ
движење и да знаете која бројка што ден не се оние од пред 20 години кога
точно значи во самото однесување на интернетот бил организиран во листи
вашиот потенцијален или постоечки ку- и директориуми, начинот на кој орга-
пувач. не е доволно само да се појавува- низираме податоци во нашиот компју-
те на гугл, потребно е да се трудите да тер. интернетот одамна е многу повеќе
бидете најгоре за што е можно повеќе од тоа, може и прави повеќе од тоа. од
релевантни клучни зборови, да ги от- една страна, сите се радуваме дека ете,
криете пребарувањата кои носат купу- макар и за лошо, има добри работи, па
вачи, а не само разгледувачи, потребно здраво ни се помрдна понудата онлајн,
е во првата реченица да го понудите она но од друга страна мораме да бидеме и
што го бара купувачот за да кликне и да континуирано критични и фокусирани
го испорачате тоа кога ќе го донесете на за тоа да биде доволно добро за да не се
вашата е-продавница. чудиме потоа зошто народот нема про-
во обид да се помогне на секој можен блем да нарачува на алиекспрес, а не
начин периодов, меѓу другите актив- купува од домашните продавници.
ности се појавија неколку места каде Пандемијата ќе помине, се надеваме
што може да се најдат излистани е-про- побрзо, она што ќе остане се е-прода-
давници кои работат на територија на вниците, надминатите бариери и изме-
цела држава или само делови. не сакам нетите навики на купувачите. не смее-
да бидам погрешно сфатен, сето тоа е су- ме да дозволиме да остане само на тоа.
пер и корисниците имаат корист од тоа, на ред е борба за пазар, пазарен удел,
но навиките кои ги имаме, инстинктот и подобро искуство, градење брендови и,
очекувањата кои ги практикуваме секој секако, монетизација на сето тоа.
мај 2020 91

