Page 87 - maj 2020
P. 87

КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ





                                                                           овозможува пандемијата на компаниите.
                                                                           тој  посочува  на  скорото  истражување
                                                                           кое покажува дека без малку половина-
                                                                           та  (48  %)  од  британците  ги  читаат  офи-
                                                                           цијалните публикации далеку повеќе от-
                                                                           колку пред кризата. несомнено јавноста
                                                                           бара сериозни извори на информирање
                                                                           на кои можат да им веруваат, притоа не
                                                                           отфрлувајќи ги за оваа намена и брендо-
                                                                           вите или компаниите кои претходно соз-
                                                                           дале доверба кај нивните потрошувачи.
                                                                           Фил директно се повикува на кризниот
                                                                           Пр како одлична основа за компаниите
                                                                           да го искористат моментот и не само да
                                                                           ја преживеат (во комуникациска смисла)
                                                                           кризата туку и од неа да излезат поста-
              (фото: https://img-cdn.tnwcdn.com/)
                                                                           билни, етаблирани и со зголемена довер-
                                                                           ба на пазарот.
                                                                              следејќи го однесувањето и на некои
                                                                           компании  кај  нас  кои  активно  комуни-
                                                                           цираа  со  јавноста  изминатиов  период,
                                                                           морам  да  се  сложам  дека  кризата  на-
                                                                           вистина создава и можност за оние кои
                                                                           стратешки пристапија од аспект на кому-
                                                                           никациите.  медиумските  работници,  а
                                                                           особено и јавноста, ги прифатија сериоз-
                                                                           ните објави од компаниите кои преземаа
                                                                           активности за справување со предизви-
                                                                           ците, за дефинирање на начинот на ра-
                                                                           бота за спроведување на мерките за заш-
                                                                           тита, на апелите за начинот на кој можат
              (фото: https://www.tv2lorry.dk/)                             соодветно да се користат услугите итн.
                                                                              а  кои  се  премисите  кои  мора  да  ги
                                   но и да ги намалат комуникациските ак-  имаат  предвид  организациите  кога  ко-
                                   тивности, особено во делот на адвертај-  муницираат во време на криза?
                                   зингот кој навистина во време на блага     Прво  е  да  се  обезбеди  соодветна
                                   хистерија може да создаде и чувство на   стратегија. ова е особено важно при се-
                                   несоодветност,  па  дури  и  дегутантност.   која криза, но за разлика од класичните
                                   но, од друга страна, навистина нема оп-  кризи кои доаѓаат одненадеж и за кои е
                                   равдување  за  недостатокот  од  општест-  потребна инстантно брза реакција, кри-
                                   вен, па и воопшто бизнис-сензибилитет   зата со пандемијата надоаѓаше со месе-
                                   кај  некои  компании  кои  не  успеваат  да   ци, не создаде притисок за никаква брза
                                   создадат пристојна основа за општестве-  реакција  бидејќи  се  работи  за  општа,  а
                                   но одговорни активности кои ќе им обез-  не  таргетирана  криза  и  тоа  им  остава
                                   бедат и стабилна комуникациска основа   простор  на  организациите  да  изградат
                                   за присутност во јавноста.              пристојна стратегија за комуникации за
                                      Претседателот  на  угледната  „ПХа   време на кризата.
                                   група“  (PHA  group)  и  поранешен  нови-  второ  е  секако  транспарентноста,  и
                                   нар и уредник во велика британија, Фил   тоа  онаа  длабока,  суштинска  транспа-
                                   Хал,  се  повикува  на  познатата  аксиома   рентност.  нема  подобар  начин  за  вле-
                                   „никогаш не дозволувај добра криза да   вање  доверба  отколку  искрено  да  ѝ  се
                                   пропадне за џабе“, посочувајќи токму на   пристапи  на  публиката  со  проширена
                                   комуникациските потенцијали кои им ги   транспарентност  и  за  позитивните,  но

                                                                                  мај 2020                        87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92