Page 88 - maj 2020
P. 88
КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ
(фото: https://marketingmagazine.com.my)
особено за негативните податоци кои та, која има психолошки и социолошки
мора да бидат комуницирани. потреби да се оттргне со мислите од
во оваа насока е и третата премиса епидемијата и да ја пополни празнината
која потекнува од кризниот Пр, а тоа е создадена поради социјалната ограниче-
вклучување на највисокото ниво на ме- ност. емоцијата на заедништво и алтер-
наџмент во комуникацијата. Компании- нативниот пристап на создавање на за-
те како алкалоид, витаминка итн., кои боравената нормалност секако најмногу
одбраа нивните генерални менаџери да беа прифатени од јавноста. секојднев-
ги истурат пред средствата за информи- но излегуваат бројни музички спотови
рање со директни обраќања, интервјуа преку кои артистите ни нудат привид
и настапи добија значително подобар на забава; потоа се бројните диџеи кои
третман од медиумите, но и вистинско од своите балкони создаваат привид на
одобрување и прифатливост на нивните организирани забави; хуманитарни ор-
пораки од јавноста. За разлика од нив, ганизации со огромен број волонтери, па
некои компании како макпетрол или сѐ до буквално комшиско меѓусебно по-
голем број банки, иако со пристојно ос- магање на лицата кои имаат потешкотии
мислени активности и пораки, решија да се снајдат, да извршат набавки или
да ги користат формалните канали за други активности. тоа се покажа како
комуникација кои немаат никаков личен успешно и кај нас. Забавата на диџеј ба-
пристап, па не успеаја да се наметнат со- бура Јуниор, помогнато од општина Кар-
одветно. пош, беше вистински хит; слично теле-
со тоа буквално ќе се покријат три- ком обезбеди директен пренос од настап
те „Х“ (H) на кризниот Пр – искреност, на голем број диџеи со директен пренос
скромност и хуманост (Honesty Humility од ноќниот клуб 12-12, а преработените
and Humanity). но сепак, епидемијата музички хитови на социјалните мрежи
не е класична криза во комуникациска секојдневно имаат илјадници прегледи.
смисла и предизвикот не е само да се сè се тоа одлични можности да се до-
преживее кризата, туку, како што реков- бијат симпатии од јавноста, и тоа на онаа
ме, и за искористување на можноста од длабока емоционална основа. всушност,
кризата да се излезе како победник. во секоја криза може да се препознае
токму затоа некои автори говорат можност, што сè заедно претставува пре-
за потребата од „ескепизам“ на јавнос- дизвик за секој професионалец.
88 мај 2020

