Page 86 - maj 2020
P. 86
РУБРИКА
КОМУНИКАЦИИ ЗА
ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЈА
Ако на кризата гледате како можност, тоа претставува пре-
дизвик за секој професионалец
авистина претставува по- циската наука во условите на актуелната
себен предизвик да се из- пандемија, бројните анализи укажуваат
најде научна подготовка за на премисите на кризните комуникации
корпоративните комуни- како најблиска форма до сегашната кри-
нкации во време на панде- за, иако постојат и огромни разлики. да,
мијата ковид-19 имајќи предвид дека не пандемијата ковид-19 предизвика гло-
Мирослав саздовски само здравствените туку и социолошки- бална економска и општествена криза,
те, политичките и економските параме- но кризниот Пр е насочен за справување
@MirkoSlav
три на епидемијата се сè уште недоволно со таргетирана криза наменета за одре-
разјаснети, без прецизни прогнози за дена компанија, држава, организација,
движењето на самата криза во догледна политичка партија, а денешнава криза
иднина. напротив, и најоптимистичките има еден нов параметар – таа е заеднич-
прогнози говорат дека корона вирусот ка за сите нас и не посочува на одговор-
е тука за да остане, а современите опш- ност кај ниедна организација или компа-
тества веќе почнаа да размислуваат за нија.
дефинирање на „новото нормално“ опш- недостатокот од квалитетна страте-
тествено живеење, работење, комуници- гија и, пред сè, доверба во комуникации-
рање итн. те како формат за справување со бизнис-
она што најблиску може да се најде предизвиците на пандемијата ги натераа
како академска подготовка за комуника- компаниите да се однесуваат инстиктив-
86 мај 2020

