Page 86 - maj 2020
P. 86

РУБРИКА








































                                              КОМУНИКАЦИИ ЗА

                                         ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЈА


                              Ако на кризата гледате како можност, тоа претставува пре-
                              дизвик за секој професионалец



                                          авистина  претставува  по-  циската наука во условите на актуелната
                                          себен  предизвик  да  се  из-  пандемија,  бројните  анализи  укажуваат
                                          најде научна подготовка за   на премисите на кризните комуникации
                                          корпоративните    комуни-   како најблиска форма до сегашната кри-
                              нкации  во  време  на  панде-           за, иако постојат и огромни разлики. да,
                              мијата ковид-19 имајќи предвид дека не   пандемијата  ковид-19  предизвика  гло-
        Мирослав саздовски    само здравствените туку и социолошки-   бална  економска  и  општествена  криза,
                              те, политичките и економските параме-   но кризниот Пр е насочен за справување
        @MirkoSlav
                              три на епидемијата се сè уште недоволно   со таргетирана криза наменета за одре-
                              разјаснети,  без  прецизни  прогнози  за   дена  компанија,  држава,  организација,
                              движењето на самата криза во догледна   политичка  партија,  а  денешнава  криза
                              иднина. напротив, и најоптимистичките   има еден нов параметар – таа е заеднич-
                              прогнози  говорат  дека  корона  вирусот   ка за сите нас и не посочува на одговор-
                              е тука за да остане, а современите опш-  ност кај ниедна организација или компа-
                              тества  веќе  почнаа  да  размислуваат  за   нија.
                              дефинирање на „новото нормално“ опш-       недостатокот  од  квалитетна  страте-
                              тествено живеење, работење, комуници-   гија и, пред сè, доверба во комуникации-
                              рање итн.                               те како формат за справување со бизнис-
                                 она што најблиску може да се најде   предизвиците на пандемијата ги натераа
                              како академска подготовка за комуника-  компаниите да се однесуваат инстиктив-

    86                           мај 2020
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91