Page 90 - maj 2020
P. 90

ДИГИТАЛНИ КОМУНИКАЦИИ



























        (фото: https://instantinternetmarketing.com/)

                                                                        имајте  го  тоа  на  ум  ако  продавате
        оптиМиЗирањето  За  преБаруВачите  коМотно                    нешто  на  интернет,  значи  имате  при-
        Може  да  се  тоЛкуВа  и  како  оптиМиЗирање  За              лично јасна цел, лесна за дефинирање и
                                                                      мерење. ако продавате нешто на интер-
        корисниците. ГуГЛ како БроЈ еден преБаруВач е                 нет значи дека очекувате потенцијални-
        саМо посредник коЈ се оБидуВа наВиките и пот-                 те купувачи да го бараат вашиот произ-
        реБите на саМите корисници да Ги преВеде Во                   вод кога ќе имаат потреба за него. а тоа
        сЛожен систеМ на аЛГоритМи кои ќе иМ сЛужат                   се случува секако на гугл. Значи, ако ве
                                                                      нема во резултатите или не сте при вр-
        поефектиВно  токМу  ниМ,  на  корисниците.  па                вот или не изгледате доволно убедливо,
        Затоа, ако се оптиМиЗираМе За ГуГЛ, ВсуШност                  тоа  значи  дека  потенцијално  може  да
        ние се оптиМиЗираМе За наШите корисници                       губите  стотици  продажби.  без  разлика
                                                                      на големината на пазарот, однесување-
                                                                      то на корисниците кај нас не се разлику-
                              но да подобрат откако ќе им се вратат   ва многу, ние повторно одиме да преба-
                              во  функција  главните  канали  на  про-  руваме  и  носиме  одлука,  меѓу  другото,
                              дажба. останува да видиме, се надевам   и врз основа на искуството кое го нуди
                              дека  грешам.  она  во  што  со  сигурност   е-продавницата.
                              сум  убеден  дека  не  грешам  е  потреба-  не е доволно ниту во време на панде-
                              та  секоја  нова  онлајн  продавница  да   мија ниту никогаш само да ја направите
                              размислува  примарно  за  корисничкото   продавницата и да се фалите на своите
                              искуство  кое  го  нуди.  и  тука  доаѓаме   социјални медиуми дека ја имате, сте ја
                              до моментот зошто оптимизирањето за     направиле. не е доволно да ги внесете
                              пребарувачи е клучно за онлајн прода-   производите  и  да  не  напишете  ниедна
                              вниците.                                реченица опис или да направите повеќе
                                оптимизирањето  за  пребарувачите     фотографии или видео од нив. не е до-
                              комотно може да се толкува и како оп-   волно само да имате е-
                              тимизирање  за  корисниците.  гугл  како   -продавница,  потребно  е  таа  да  се
                              број еден пребарувач е само посредник   вчитува брзо, да е прегледна, да е лесна
                              кој се обидува навиките и потребите на   за  користење  и  да  го  води  потенцијал-
                              самите корисници да ги преведе во сло-  ниот купувач од точка а до точка б без
                              жен систем на алгоритми кои ќе им слу-  многу големи можности за откажување.
                              жат поефективно токму ним, на корис-    не  е  доволно  само  да  ставите  код  за
                              ниците. Па затоа, ако се оптимизираме   аналитика,  потребно  е  да  знаете  да  ги
                              за гугл, всушност ние се оптимизираме   поставите  вистинските  параметри  за
                              за нашите корисници.                    мерење, да ги дефинирате патеките на

    90                           мај 2020
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95