Page 65 - maj 2020
P. 65
БИЗНИС
зната ситуација и да го одржат нивото со овие менаџерски пристапи можеме
на мотивираност и продуктивност кај да го анализираме и да го проектираме
вработените? и врз база на тоа да носиме одлуки.
една од главните задачи на лидерот Примарната улога на лидерот во вак-
во нормални услови е да биде визионер. ви изменети и вонредни услови е да го
ќе се согласиме дека улогата „dream расчисти хаосот во кој нема никаква
big“ сега не може да биде во центарот структура и правила, и од тотална не-
на интересирањето на лидерот. предвидливост и вознемиреност да соз-
очигледно е дека во услови на криза даде минимум стабилност, и да ги води
не може да се задржиме на стандардни- луѓето во комплексна, но поструктури-
те менаџерски алатки бидејќи немаме рана ситуација. многу е важно да се
информации кои би ги анализирале и воспостави сигурен канал на вистински
би ги категоризирале. нема што да ста- информации затоа што секое „некому-
виме во ексел затоа што не сме сами во ницирање“ остава простор за ширење
кризата, не знаеме со што се соочуваат на дезинформации.
нашите бизнис-партнери, нивните биз- главната улога на лидерот во криза е
нис-партнери, нашите клиенти, нивни- да влече напред, да не дозволи парали-
те клиенти и целиот тој систем на пону- зирање на тимот, а парализирањето се
да и побарувачка кој во мирни времиња случува кога премногу се анализира, а
(фото: https://brooksgroup.com/)
мај 2020 65

