Page 7 - avtomobilska industrija
P. 7

АвтОмОБИлСКА ИНДУСтРИјА
                                                 Аврам Стојчевски




                                                         Ван Хул,
                                                менаџер на фабриката
                вАН ХОл е зНАчАеН ИгРАч НА евРОПСКИОт ПАзАР НА НезАвИСНИ
                  ПРОИзвОДИтелИ, НО Уште ПОзНАчАеН е НА ПАзАРОт вО САД

                    и                                           една во Северна македонија, како и произво-
                           покрај  фактот  што  индустријата  за
                           производство на автобуси припаѓа во
                                                                ден капацитет во белгија за производство на
                           секторот  автомобилска  индустрија,
                                                                цистерни и сл. нашите очекувања се со ста-
                    сепак  таа  значително  се  разликува  од  ин-  индустриски возила – камионски приколки,
                    дустријата  за  производство  на  автомобили.   билизацијата на корона кризата, т. е. по ма-
                    имено,  додека  автомобилите  се  претежно   совните вакцинации, бизнисот полека да се
                    наменети  за  лична  употреба  или  за  корпо-  врати во нормала. и покрај тоа што таа може
                    ративни флоти и рент-а-кар компании, авто-  да потрае цела оваа, па дури и дел од наред-
                    бусите генерално се комерцијални возила и   ната година, сепак фирмата е силно ориен-
                    се користат во индустриите на транспорт на   тирана кон продолжување на својот зацртан
                    луѓе, индиректно зависни од туризмот, хоте-  развоен пат.
                    лиерството и угостителството.                 таа тоа веќе го докажа на пример со лан-
                       земајќи  го  предвид  претходново  може   сирањето на прв 100 % електричен автобус за
                    лесно да се заклучи, а тоа го потврдува и ре-  американскиот пазар при крајот на 2020 го-
                    алноста, со појавата на ковид-19 болеста која   дина, понатаму со имплементација на чисти
                    предизвика затворање на хотели, на угости-  технологии во однос на животната средина
                    телски објекти и откажувања на групни пату-  кај градските автобуси како што се хибрид-
                    вања воопшто, индустријата за производство   ната и технологијата на горивни ќелии. ком-
                    на автобуси (слично или исто како и авиоин-  панијата  е  една  од  малубројните  кои  про-
                    дустријата) беше и сè уште е значително не-  изведува  т.н.  еколошки  трамвај  на  тркала
                    гативно  погодена.  немајќи  поле  за  бизнис,   (Exqui.City).  оваа  година  воедно  се  започна
                    големите  меѓународни  тур-оператори,  како   со подготовка за лансирање на нови модели
                    и  меѓуградските  транспортери,  доколку  во   на автобуси за европскиот пазар, уште помо-
                    меѓувреме не банкротирале, беа принудени    дерни и технолошки и еколошки понапред-
                    да ги откажуваат веќе нарачаните автобуси   ни.
                    и да ги одложуваат новите нарачки за некои    накратко, од горе изнесеното е јасно дека
                    подобри времиња кога бизнисот на услуги и   ван Хол е детерминиран да се соочи со сите
                    патување ќе почне да се враќа во нормала.   предизвици од оваа криза и тоа го прави и
                    оваа криза во индустријата компаниите про-  ќе го прави на начин кој е најоптимален за
                    изводители  на  автобуси  делумно  пробуваат   следење на својот успешен пат.
                    да ја компензираат со производство на град-
                    ски автобуси, но диспаритетот меѓу капаци-
                    тетите  на  понудувачите  и  реалните  побару-
                    вања за нив се далеку од тоа да овозможат
                    еден  нормален  производен  тек  на  кој  било
                    европски производител.
                       ван  Хол  е  значаен  играч  на  европскиот
                    пазар на независни производители, но уште
                    позначаен е на пазарот во Сад. ван Хол е на-
                    вистина посакуван бренд за сите големи кор-
                    порации кои користат возила за своите вра-
                    ботени – од Фејсбук, преку гугл, мајкрософт
                    и епл. нашите автобуси ќе ги забележите и
                    во дизни ворлд, кенеди спејс центарот итн.
                       компанијата располага со две фабрики за
                    производство на автобуси, една во белгија и
                                                                (фото: https://www.automotivelogistics.media/)

                                                                              февруари 2021                       23
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12