Page 87 - mart 2020
P. 87

Во фокусот                                                                             РуБРИкА






















                        сеци), но уште поважно, веќе и земјите од   чена кон зајакнување на мобилните уре-
                        нашиот регион трендовите почнуваат да   ди во секојдневната употреба.
                        ги следат со релативно кратко задоцну-     и во пошироките анализи се посочу-
                        вање од една до две години. извештајот,   ва дека новата 5G-технологија „од корен“
                        секако,  е  длабок,  со  голем  број  контри-  ќе го промени не само користењето туку
                        бутори  кои  ги  анализираат  податоците,   и „поимањето“ на разните уреди, вистин-
                        но за нашите потреби ќе се обидеме да   ски  поставувајќи  ги  трендовите  на  „ин-
                        симплифицираме само дел од нив.         тернет  на  нештата“  (Internet  of  things).
                                                                тука  не  се  мисли  само  на  разните  па-
                        каде оди техНологијата?                 метни  помагала  како  што  се  сегашните
                           ако  се  следат  информациите  и  ин-  паметни телевизори, часовници, беџови
                        формираноста на младите, технологија-   и  бразлетни,  туку  во  вистинска  смисла
                        та  несомнено  се  движи  кон  употребата   интернет-пристап  за  сите  уреди  кои  ги
                        на  мобилните  телефони  и  т.н.  додато-  користиме во секојдневниот живот како
                        ци  (смарт  часовници,  специјализирани   што  се  возила,  велосипеди,  тротинети,
                        бразлетни  итн.).  овој  тренд  веќе  беше   уреди  за  домаќинство  итн.  промената
                        предвиден и на минатите истражувања,    е  актуелна  и  во  тек,  и  не  претставува
                        но  последното  истражување  покажу-    само  олеснување  на  секојдневните  ак-
                        ва  дека  потврдата  на  предвидувањата   тивности,  туку  промена  на  навиките  и
                        стигнува дрско и недвосмислено. ако на   начинот на дефинирање приоритети – во
                        високите 56 % од младите кои најмногу   одреден  дел  и  во  начинот  на  размислу-
                        се  потпираат  на  мобилниот  телефон  ги   вање.
                        додадете  и  оние  8  %  кои  како  средство
                        на кое најмногу очекуваат да се потпрат   каде одат купувачите?
                        во претстојниот период одбрале таблет,     а  промената  во  начинот  на  размис-
                        лаптоп, паметен часовник итн. (мобилни   лување  може  да  се  забележи  кај  истра-
                        уреди), јасно е дека телевизискиот фор-  жувањето за влијанието врз одлуките на
                        мат  уште  од  сега  треба  да  се  подготву-  младите.  со  високи  34,7  %  онлајн  кри-
                        ва  за  соодветна  преработка  на  песната   тиките  (Online  reviews)  на  корисниците
                        „Video killed the radio star“. за тоа најм-  остануваат  најрелевантниот  извор  за
                        ногу  говори  и  фактот  што  телевизијата   проверка  на  квалитетот,  што  претста-
                        има основна улога кај само 12 % од мла-  вува  важна  компонента  за  компаниите
                        дите „зетери“.                          кои продаваат стоки и услуги за широка
                           овој тренд се потврдува и кај очеку-  потрошувачка.  токму  потпирањето  на
                        вањата  на  младите  од  новите  техноло-  младите на новите технологии, нивната
                        гии каде што речиси една третина (28,3   „свесност“  за  широката  примена  и  он-
                        %)  од  младите  очекуваат  новата  5G-тех-  лајн  присутност  од  страна  на  нивните
                        нологија да има најголемо влијание врз   врсници им влева доверба во веродостој-
                        нивното  секојдневие.  да  се  потсетиме,   носта на онлајн критиките. но, истражу-
                        технологија која веќе почнува да се им-  вањето покажува дека навиките на нови-
                        плементира и практично е целосно насо-  те генерации се директно поврзани и со


                                                                                 март 2020                        87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92