Page 86 - mart 2020
P. 86
(фото: https://diamond.jp/)
(фото: https://insuranceblog.accenture.com/)
тРеНДОВИ ЗА 2020 гОДИНА
тРАДИцИОНАлНИте меДИумИ СИ ОДАт, НО
тРАДИцИОНАлНИте ВРеДНОСтИ Се ВРАќААт
зминатава деценија индус- новинарство аненберг при универзите-
тријата за комуникации, тот на јужна калифорнија на почеток од
без разлика дали се рабо- секоја година прави различни форми на
ти за корпоративните, со- истражување кои претставува репер за
ицијалните, политичките; но анализа на трендовите во комуникаци-
и понатаму, не само индустријата, туку ите кои следуваат за годината. оваа го-
Мирослав Саздовски веќе и личните комуникации се под кон- дина нивниот таргет се младите под 30
стантен притисок на промените кои до- години, со фокус на помладиот дел – т.н.
@MirkoSlav
аѓаат од развојот на новите технологии. „зет“ (Z) генерација, т. е. оние кои се ро-
тоа веќе не е некоја новост, но трендови- дени во новиот милениум. истражување-
те покажуваат дека покрај алатките, јав- то е направено на територијата на сад
носта сѐ повеќе ја менува и содржината, за чии трендови веќе имаме утврдено
како и начинот на кој ја третира темата дека се водечки во светот, а се прелеваат
која е во фокусот на нивниот интерес. преку атлантикот за релативно кратко
угледната школа за комуникации и време (со задоцнување од околу шест ме-
86 март 2020

