Page 91 - mart 2020
P. 91
ДИгИтАлНИ кОмуНИкАцИИ
(фото: https://proxi.cloud/)
ности, упатства или сл.
цеЛИоТ СВеТ ДоЈДе До фАЗА ДА бАрА И ПронАоѓА не го намалувајте автоматски буџе-
нАЧИнИ ДА Го МерИ ефеКТоТ оД онЛАЈн ИСТрАжу- 2тот кој се троши на производите кои
ВАњеТо А офЛАЈн КуПуВАњеТо. ДА, RoPo ЗнАЧИ помалку се продаваат на вашите онлајн
ТоКМу ТоА: ReSeaRch online, PuRchaSe offline канали. пред да го направите тоа, прове-
рете ги бројките за вкупната продажба,
направете тест кампања, видете како ќе
наназад се фалиме дека сѐ можеме да се одрази таа на офлајн продажбата и
измериме, дека дигиталните отисоци ни потоа донесете одлука дали и како, раз-
кажуваат многу повеќе за купувачите и лично, ќе им се обратите на купувачите
одеднаш мора да прифатиме дека некој за да им ги продадете производите кои
ги „троши” нашите пари гледајќи ги ре- очигледно повеќе сакаат да ги купуваат
кламите или содржината, а не ја прави непосредно.
конверзијата на нашиот канал, туку на ставете им до знаење на оние кои
традиционалниот. ама мора да прифати- 3веќе се наоѓаат во вашата прода-
ме дека има доволно легитимни причини вница дека немате проблем ако некој на
ова да се случува и наша одговорност е лице место го провери онлајн производот
соодветно да се потрудиме да го изме- кој го гледа пред себе. денес се случува
риме и да го поттикнеме ова однесување и тоа. со помош на паметните телефони
ако тоа значи повеќе профит за целиот споредуваме цени, гледаме споредби,
бизнис. достапност на бои, величини и сл. не
бегајте од тоа, дефинирајте кои се вашите
постојат неколку основни работи кои предности и играјте силно на таа карта.
треба да ги преземете ако откриете дека и секако, никој не вели дека ако еднаш
ви се случува ова. купувачот дошол во продавница мора
пробајте да ги надминете предиз- повторно да дојде за да купи. продолже-
1виците со мерење на овие купувања те и понатаму да ги поттикнувате купува-
употребувајќи некоја од препораките за чите да купуваат од вашата онлајн прода-
изработка на т.н. RoPo-извештаи кои има- вница.
ат цел да ги регистрираат во дигиталниот денес, рака на срце, почнува сѐ по-
свет оние кои купиле офлајн. тоа може да често да се случува обратниот процес,
се прави со додавање на податоците на одиш во продавница само за да го видиш
офлајн купувачите во онлајн базите, со производот за потоа да го купиш онлајн.
креирање корисничко искуство кое ќе го Факт е дека нема ни едниот ни другиот
однесе сам купувачот по купување офлајн канал брзо да исчезнат, затоа подгответе
на вашиот сајт. ова може да биде активи- се за секое сценарио и фокусирајте се на
рање на гаранција, дополнителни повол- повеќе продажба.
март 2020 91

