Page 113 - Elektronsko izdanie, april 2020
P. 113

РУБРИкАлм
                                                                                                        ф
                                                                                                          И





































             на  мeјеровиц“  (The  Meyerowitz  Stories,
             2017)  на  ноа  баумбах  (Noah  Baumbach).
             филмот  е  конструиран  врз  неговите
             плеќи (буквално и физички со камера од
             рамо што го следи) и  уште од првата сце-
             на браќата сафди насилно нѐ втурнуваат
             во вртлогот со кој треба да се справиме
             во  наредните  два  часа.  френетично  ја
             зграпчуваат современоста која се темели
             на  угнетување  и    насилство,  и  длабоко
             продираат во слоевитоста на метропола-
             та  во  која  човекот  е  на  работ  на  прова-
             лијата, приморан постојано да ги надми-
             нува  сопствените  можности.  не  постои
             простор  за  двоумење,  размислување  и   тронски    саундтрак  на  даниел  лопатин
             хуманост.  сѐ e потрошна стока за капи-  (Oneоhtrix Point Never) е сеприсутен и до-
             талистичкиот олтар, алчноста е доблест,   полнително го засилува  нивото на адре-
             а уништувањето на ближниот е средство    налин.  плус и плус најчесто прават ми-
             за постигнување на економската цел.      нус и режисерскиот тандем понекогаш го
                легендарниот семјуел фулер (Samuel    заборава „капс-локот“ и користењето на
             Fuller)  ќе  рече:  „филмот  е  како  бојно   запирки, возејќи нѐ со 200 на час како во
             поле. тоа е љубов, омраза, акција, насил-  некој трип со психотропни супстанции од
             ство, смрт – со еден збор, емоции.“      сомнително потекло.  во тоа нема ништо
                „неизбрусени дијаманти“ e блицкриг    субверзивно,  но  доколку  го  прифатиме
             во кој браќата сафди ја испукуваат цела-  хаосот како нормална состојба, нѐ очеку-
             та  артилерија,  балансирајќи  жанровски   ва возбудливо доживување. браќата саф-
             меѓу трилер и црна комедија. ритамот на   ди поседуваат огромна страст за филмот
             дејствието  е  налудничав  како  и  самата   и  нескротлива  креативна  енергија.  тие
             приказната, дијалозите често се прекло-  се  автентични  неизбрусени  дијаманти.
             пуваат, додека експерименталниот елек-   нека останат така, сѐ им е простено.

                                                                                април 2020                        113
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118