Page 22 - maj 2020
P. 22

РУБРИКА






















        „                                                                                   (фото: Економија и бизнис)










                    Цел  на  банката  е  да  нуди  услуги  во  согласност  со  очекувањата  на
                    клиентите  и  услуги  што  им  носат  додадена  вредност.  Фокусот
                    останува  на  разбирањето  на  потребите  на  клиентите  и  нивно
                    задоволување на најдобар и најефикасен начин


                            та активност. стратешкиот инвеститор во     г. бишев: тоа ќе биде еден од водечки-
                            банката  прифати  целосно  да  ја  почитува   те  финансиски  конгломерати  во  земјава
                            препораката на Централната банка. на тој   што ќе има најраширена диверзификација
                            план, нивен приоритет е јакнење на долго-  на услуги: банкарски услуги, лизинг услу-
                            рочниот капацитет на банката.            ги,  услуги  на  инвестирање,  брокерство  и
                                                                     старателски услуги, осигурителни услуги,
                                 Како се одвива процесот на функцио-  советодавни  услуги  и  сл.  Цел  на  банката
                            нално припојување на охридска банка во   е  да  нуди  услуги  во  согласност  со  очеку-
                            системот на шпаркасе банка?              вањата на клиентите и услуги што им но-
                               г.  бишев:  Процесот  на  интеграција   сат додадена вредност. Фокусот останува
                            се  одвива  во  согласност  со  планираната   на  разбирањето  на  потребите  на  клиен-
                            динамика  и  во  овие  услови  на  ковид-19.   тите и нивно задоволување на најдобар и
                            Фазата на гапирање на бизнис-процесите   најефикасен  начин.  на  тој  план  се  и  на-
                            е завршена и сега сме во фаза на прила-  порите  да  се  донесат  сите  нови  техноло-
                            годување на ит-решенијата во согласност   гии,  надградување  на  дигитализацијата
                            со  локалните  стандарди  и  стандардите  и   и зајакнување на користењето на ноу-хау
                            политиките на групацијата. исто така при   од групацијата во сферата на проектното
                            крај  е  изработката  на  бизнис-планот  и   финансирање. грижата за ефикасно упра-
                            стратегијата на интегрираната банка. оче-  вување  со  ризиците,  високата  капитална
                            куваме  процесот  на  интеграција  да  завр-  сила, ќе останат долгорочни определби и
                            ши во рамките на планираната временска   на интегрираната банка.
                            динамика,  иако  ефектите  на  пандемија-
                            та  врз  динамиката  на  проектот  се  тешко    ви благодарам за интервјуто.
                            предвидливи.

                                 Какви се амбициите на новата, пого-                             Разговараше:
                            лема шпаркасе банка македонија?                                   Зоран Јовановски

    22                           мај 2020
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27