Page 21 - mart 2020
P. 21
РуБРИкА
„
(фото: економија и бизнис)
Само врз основа на успешната примена на услугите на дигитална
идентификација, земјите во развој можат да сметаат на раст
на бруто-домашниот производ од 6 до 13 % на годишно ниво, што е
импозантно, особено за земја како нашава, која раст над 10 % би ја
одвел со многу поголема брзина кон развиените европски економии
ме на намалување на емисијата на штет- време. но, покренуваме и иницијативи
ни гасови: на ниво на дојче телеком за инклузивно дигитално општество. го-
групацијата, нашата цел за 2020 година динава, во партнерство со уницеФ, вк-
е намалување на емисиите на CO2 за лучивме млади тимови во креирање на
дури 20 %. на подолг рок имаме таргет дигитални решенија за деца и млади со
да користиме само електрична енергија попреченост. во моментов имаме фина-
од обновливи извори до 2021 година. во листи и решенија како: бионичка рака,
таа насока ги ангажираме и вработени- паметна количка, инклузивно мени...
те кои преку интерна апликација можат Младите се исклучително паметни, само
да видат како нивните навики влијаат на треба да им се даде шанса.
намалување на емисиите на CO2.
работиме на зголемување на бројот според вас, кои дигитални реше-
на сензори кои го мерат нивото на зага- нија или процеси би биле клучни за раз-
дување на воздухот во соработка со на- вој на нашево општество?
длежните институции и научни устано-
ви, поддржуваме и идејни решенија за н. Љушев: пред сè, кога се размислу-
прочистување на воздухот, работиме на ва за дигитализација, таа треба да се те-
решенија за паметен град. постојано ја мели на стабилна, напредна мрежна ин-
надоградуваме мрежата и нудиме инова- фраструктура со напредни безбедносни
тивни услуги и продукти за корисниците решенија, што е клучно во усвојувањето
да бидат поврзани секогаш и секаде и на cloud first политиката која значи пре-
да ги имаат сите придобивки на новото фрлање на целото работење на „облак“.
март 2020 21

