Page 8 - Elektronsko izdanie, april 2020
P. 8
БлИц мАкеДОНИЈА
пИВАРА СкОпЈе ОБезБеДИ 10 мОБИлНИ
ТИмОВИ зА лОГИСТИЧкА пОДДРШкА НА
РАНлИВИТе ГРУпИ ГРАЃАНИ
црвениот крст на град скопје, во сора-
ботка со пивара скопје, презедоа ак-
тивности наменети за обезбедување ло-
гистичка поддршка на ранливи целни
групи на територија на градот скопје. во еУРОлИНк СО
функција ќе бидат ставени 10 мобилни
тимови кои ќе бидат лоцирани на пет СеРИЈА меРкИ зА
локации во градот, како и дополнителен ОлеСНУВАЊе НА
тим за бездомните лица лоциран во мо- пОТРеБИТе НА
мин поток, а кои ќе вршат неопходна набавка на лекови, на прехранбени
производи и на средства за лична хигиена и ќе ги доставуваат до домо- кОРИСНИцИТе НА
вите на старите, изнемоштени лица кои живеат сами, хронично болни- ОСИГУРИТелНИ
те лица, до семејства со лица со посебни потреби, самохрани родители
и други ранливи категории на граѓани кои живеат во скопје. „Целта на УСлУГИ
оваа активност е да им се овозможи поддршка на лицата на која таа
им е најнеопходна со што тие нема да имаат потреба да ги напуштаат
своите домови и на тој начин да се намали ризикот од инфицирање со следејќи ги активно случувањата
вирусот ковид-19 (корона вирус)“, стои во соопштението на компанијата.
и препораките поврзани со поја-
вата на ковид-19, еуролинк осигу-
рување презеде низа мерките во
своето работење со цел намалу-
вање на можностите за ширењето
на овој вирус. во насока на импле-
ментација на препораките за што
ШпАРкАСе БАНкА ВРемеНО ГИ УкИНА е можно поголемо дистанцирање
пРОВИзИИТе зА елекТРОНСкО и намалување на движењето на
граѓаните, еуролинк осигурување
БАНкАРСТВО СО цел НАмАлеНА воведува мерки за времено олес-
УпОТРеБА НА БАНкНОТИ нување на условите под кои ко-
рисниците го обезбедуваат своето
задолжително и незадолжително
во согласност со мерките и препораките осигурување. како дел од мерки-
на надлежните органи за заштита од коро- те кои ги имплементираше ком-
на вирусот ковид-19, шпаркасе банка ма- панијата се: бесплатно продол-
кедонија воведе дополнителни превентив- жување на роковите на полисите
ни мерки при посетите во експозитурите. до 15 дена, одложено плаќање на
За да се избегнат редици и гужви пред премиите до 30 дена, склучување
шалтерите во експозитурите, од банката договори по телефон и достава
објавија дека организираат посебен ре- на документи по електронски пат
жим за влез на најмногу двајца клиенти во и по пошта, електронско прија-
исто време и одржување на препорачано растојание од најмалку еден/два вување на штети, електронско
метри со другите присутни лица во експозитурата каде што се поставени со- плаќање на фактури, интернет-
одветни средства за дезинфекција. со оглед на препораките за што е можно -продавница за купување онлајн
помала употреба на банкноти, шпаркасе банка времено ги укина провизи- полиси, како и други мерки. „Цел-
ите за вршење трансакции преку електронското и мобилното банкарство за та на ваквите времени мерки е да
физички лица, услуги кои се достапни 24 часа секој ден. „им препорачуваме се овозможи комплетна поддршка
на клиентите да ги користат електронските услуги за вршење на потребни- за сите наши осигуреници и нив-
те банкарски операции, односно апликацијата за електронско банкарство ните потреби во специјални окол-
NetBanking и мобилната апликација S-Banking, како и широката мрежа на ности, а истовремено да се заш-
банкомати низ државава, а потребните информации за нашите понуди и ус- тити здравјето на клиентите,
луги да ги обезбедат преку веб-страницата на банката www.sparkasse.mk, на вработените и јавното здра-
социјалните мрежи и контакт-центарот на телефонскиот број 02/3200-600“, вје“, соопштија од компанијата.
стои во соопштението на банката.
подготви: мирослав саздовски
8 април 2020

