Page 3 - komora 15 april 2025
P. 3

БИЗНИС






                                             Како  човек  кој  со   Поткастот „Бизнис клуб“ се појави на Јутјуб-кана-
                                          години професионал-   лот  кон  крајот  на  минатата  година  каде  што  четири
                                          но  работи  на  промо-  месеци секој четврток презентираме нови епизоди, а
                                          ција на најдоброто од     ќе заврши во почеток на месец април 2025 г. Во пр-
                                          Македонија во сфера-  вата  сезона  претставивме  вкупно  20-тина  релативно
                                          та  на  музиката  и  на   млади,  но  успешни  бизнисмени  кои  го  презентираа
                                          уметноста  во  светот,   сопствениот пат во кариерата, како и лични погледи
                                          дојдов на идеја да се   за  моменталните  состојби  и  перспективите  во  маке-
                     Иво Јанкоски         направи  проект  за   донската економија, презентираа свои критики, пред-
               Продуцент на „Бизнис клуб“  промоција и на оние ма-  лози и сугестии како состојбите да се подобрат и да се
                                       кедонски  компании  кои   унапредат за да се создаде поповолна бизнис--клима.
             преку своите производи и брендови ја претставуваат    Генерална оценка е дека овој проект за Комората и
             државава на светските пазари. Тие се нашите бизнис-  за нејзините членки донесе досега невидена афирма-
             амбасадори низ светот.                             ција, особено во дигиталните медиуми и на социјални
                Оваа идеја ја презентирав пред претседателот на   мрежи,  мултиплицирајќи  ја  нејзината  видливост  по-
             Стопанската комора Бранко Азески, на мое задовол-  веќекратно. Фактот дека 70 % од нашите гледачи се на
             ство  тој  веднаш  ја  препозна  афирмативната  компо-  возраст од 25 до 40 години, т. е. најработоспособната
             нента  на  проектот,  ја  прифати  не  само  идејата  туку   група, доволно говори за постигнатиот успех на овој
             и тој лично да биде домаќин и водител на поткастот,   проект. Веруваме дека и со втората сезона наскоро ќе
             што донесе додадена вредност за целиот проект.     креираме нови интересни и креативни содржини.



               Екипата што создаде продукт за 10 дена, поткастот „Бизнис клуб“, и што беше една од најгледаните
               емисии на социјалните мрежи: м-р Наташа Јаневска, Стево Серафимов, Ружица Фотиновска, Митко
               Арнаудов, Александар Ристовски-Принц, Трпе Стојковски, Ацо Бошковски и Марјан Маневски.


                                     ИСКУСТВА, ИДЕИ, СУГЕСТИИ ...



                                              Таа е извршен директор на „Адора инженеринг“. Докторирала на Прав-
                                           ниот  факултет  на  УКИМ,  Скопје,  на  тема  „Управување  со  мали  и  средни
                                           претпријатија“.  Добитник  е  на  наградата  за  водечки  бизнис-лидери  „40
                                           под 40“ во Амстердам и „Дама во градежништвото“ на Интернационалниот
                                           саем за градежништво и недвижнини. Денес е потпретседател на Стопан-
                                           ската комора.
                                              „На Македонија ѝ е потребна Национална стратегија за 10 до 15 го-
                                           дини, поддржана и имплементирана од сите политички партии без раз-
                                           лика кој е на власт, со активности за намалување на корупцијата и за
                   Драгана Чифлиганец      подобрување на образованието што е клучен фактор за развој на една
                                         економија.“



                                              Тој е сопственик и управител на ДПТУ „Кожувчанка“ и градоначалник
                                           на Општина Кавадарци. Магистрирал на УГД, Штип, Отсек за технички нау-
                                           ки, петрологија, минералогија и геохемија. Бил член на Управниот одбор на
                                           СКСМ и претседател на Регионалната комора во Кавадарци. Добитник е на
                                           признанието Личност на Југоисточна Европа во областа на економијата и
                                           европеизацијата на Балканот.
                                              „Државава треба да постави стратешки цели за развој на бизнисот, да
                                           ги користи сопствените производи и да биде помалку зависна од увозот,
                      Митко Јанчев         а повеќе ориентирана кон сопственото производство и кон извозот.“

                                                                              15 април 2025                       29
   1   2   3   4   5   6   7