Page 3 - komora 15 april 2025
P. 3
БИЗНИС
Како човек кој со Поткастот „Бизнис клуб“ се појави на Јутјуб-кана-
години професионал- лот кон крајот на минатата година каде што четири
но работи на промо- месеци секој четврток презентираме нови епизоди, а
ција на најдоброто од ќе заврши во почеток на месец април 2025 г. Во пр-
Македонија во сфера- вата сезона претставивме вкупно 20-тина релативно
та на музиката и на млади, но успешни бизнисмени кои го презентираа
уметноста во светот, сопствениот пат во кариерата, како и лични погледи
дојдов на идеја да се за моменталните состојби и перспективите во маке-
Иво Јанкоски направи проект за донската економија, презентираа свои критики, пред-
Продуцент на „Бизнис клуб“ промоција и на оние ма- лози и сугестии како состојбите да се подобрат и да се
кедонски компании кои унапредат за да се создаде поповолна бизнис--клима.
преку своите производи и брендови ја претставуваат Генерална оценка е дека овој проект за Комората и
државава на светските пазари. Тие се нашите бизнис- за нејзините членки донесе досега невидена афирма-
амбасадори низ светот. ција, особено во дигиталните медиуми и на социјални
Оваа идеја ја презентирав пред претседателот на мрежи, мултиплицирајќи ја нејзината видливост по-
Стопанската комора Бранко Азески, на мое задовол- веќекратно. Фактот дека 70 % од нашите гледачи се на
ство тој веднаш ја препозна афирмативната компо- возраст од 25 до 40 години, т. е. најработоспособната
нента на проектот, ја прифати не само идејата туку група, доволно говори за постигнатиот успех на овој
и тој лично да биде домаќин и водител на поткастот, проект. Веруваме дека и со втората сезона наскоро ќе
што донесе додадена вредност за целиот проект. креираме нови интересни и креативни содржини.
Екипата што создаде продукт за 10 дена, поткастот „Бизнис клуб“, и што беше една од најгледаните
емисии на социјалните мрежи: м-р Наташа Јаневска, Стево Серафимов, Ружица Фотиновска, Митко
Арнаудов, Александар Ристовски-Принц, Трпе Стојковски, Ацо Бошковски и Марјан Маневски.
ИСКУСТВА, ИДЕИ, СУГЕСТИИ ...
Таа е извршен директор на „Адора инженеринг“. Докторирала на Прав-
ниот факултет на УКИМ, Скопје, на тема „Управување со мали и средни
претпријатија“. Добитник е на наградата за водечки бизнис-лидери „40
под 40“ во Амстердам и „Дама во градежништвото“ на Интернационалниот
саем за градежништво и недвижнини. Денес е потпретседател на Стопан-
ската комора.
„На Македонија ѝ е потребна Национална стратегија за 10 до 15 го-
дини, поддржана и имплементирана од сите политички партии без раз-
лика кој е на власт, со активности за намалување на корупцијата и за
Драгана Чифлиганец подобрување на образованието што е клучен фактор за развој на една
економија.“
Тој е сопственик и управител на ДПТУ „Кожувчанка“ и градоначалник
на Општина Кавадарци. Магистрирал на УГД, Штип, Отсек за технички нау-
ки, петрологија, минералогија и геохемија. Бил член на Управниот одбор на
СКСМ и претседател на Регионалната комора во Кавадарци. Добитник е на
признанието Личност на Југоисточна Европа во областа на економијата и
европеизацијата на Балканот.
„Државава треба да постави стратешки цели за развој на бизнисот, да
ги користи сопствените производи и да биде помалку зависна од увозот,
Митко Јанчев а повеќе ориентирана кон сопственото производство и кон извозот.“
15 април 2025 29

