Page 117 - mart 2020
P. 117
РуБРИкАфИлм
та тенденција: со чест на пар исклучоци, чително важно издание од ваков тип кај
тие се пишувани и режирани како долги, нас. во него се опфатени сите неопходни
како некаков тренинг камп за амбициите термини и функции во комплексната и
на младите филмаџии кои се спремаат за брзодвижечка филмска индустрија. овој
своето долгометражно деби. исклучок се филмски буквар ќе биде корисна алатка и
анимираните и документарни филмови за авторот на овие редови.
кои можат да уживаат и да ги ползуваат Беа доделени три почесни „златни
придобивките на маргиналната позиција рамки“. наградата за филмски автор на
во која се наоѓаат. и тоа е сосема нормал- годината му е доделена на дизајнерот на
но. во едни поинакви општествени услови, звук игор поповски, наградата за филм-
националните телевизии би биле обврзани ски работник на годината ѝ е доделена на
на посериозна играна и документарна про- асистентката костимографка/гардеробер-
дукција каде што младите автори би го пе- ка ирена јовчевска, додека наградата за
челе занаетот, стекнувајќи го неопходното филмска глумица на годината ѝ е доделена
искуство. почнувајќи од Македонската те- на сара климоска. Филмот е скап колекти-
левизија, наводно јавен сервис. а таа е во вен спорт и секоја алка во процесот е дра-
длабока фаза на распаѓање, заборавена од гоцена.
еу, од нато, од господ и од стаорците. ќе ревијата на македонски филм има по-
пишував и за податноста на краткометраж- тенцијал да ја надградува и да ја пробие
ната форма како поле за експеримент и ис- рамката. да биде јавен простор во кој ќе се
тражување на можностите и границите на слави, но и ќе се преиспитува домашната
филмскиот јазик. здравје, другпат. продукција. да биде интимен простор во
во рамките на придружната програ- кој филмаџиите ќе комуницираат со пуб-
ма, дФрМ ја промовираше публикацијата ликата, но и меѓу себе. нема два без три.
„прирачник за филмаџии“, прво и исклу- Можностите се неограничени.
март 2020 117

