Page 4 - komora 09 2021
P. 4
GS1 - Corporate brand guidelines
ГЛОБАЛЕН ЈАЗИК НА БИЗНИСОТ
1. Corporate logo
GS1 member organisation logo
®
1 http://www.gs1mk.org/
Македонија
The corporate GS1 logo is to be The logo to be used by member
used by our global office only. organisations includes the company
When used it represents our name in the English language using
organisation at a corporate, Roman alphabet and our secondary
global level. corporate colour. This logo conclusively
links us to the corporate brand.
2. GS1 logo elements ГС1 КАТАЛОГ КОДИРАЊЕ СЛЕДЛИВОСТ
Pantone 654c, 654u
Register mark GS1 БАРКОДОВИТЕ АКТИВНО ВКЛУЧЕНИ ВО ОТПОВИКУВАЊЕТО НА ПРОИЗВОДИТЕ
Hexachrome 002C6C
Logo type C M 100 R 0
B 108година во текот на лет-
G 44
Како и секоја 0 претходна на крајните потрошувачи и
80
Y
Logo form (incl.chevrons) K 42 предупредување.
ниот период, како резултат од високите температури,
MO name (when needed) брзата и зголемена потрошувачка, како и грешки при Со користење на GS1
Pantone 1665 c, 1665 u
Hexachrome F26334
транспортот и складирањето на прехранбените про- баркодовите, особено дво-
0
R 242
C
изводи, имаме зголемен број труења поврзани со хра- димензионалните баркодо-
G 99
76
M
88
Y
B 52
на и повлекување на прехранбени производи поради ви кои во својата структура
K
0
разни неправилности. Тоа води до еден многу пого- имаат податоци (освен за
N.B. CMYK matches are based on coated
лем проблем за сите засегнати страни во синџирот на идентификација на произ-
stock. Printers adjustments may be
снабдување, кој резултира со значителни економски водите и за датумот на упо-
needed for uncoated stocks.
3. GS1 Logo proportions реперкусии, нарушена репутација во јавноста, како и треба, содржат и batch/lot број, сериски број, датум
директно влошување на здравјето на потрошувачи- на производство итн.), всушност, се овозможува тар-
те. Поради тоа централно место во GS1 системот на гетирање на производите од соодветната серија каде
x стандарди е стандардизацијата и воспоставувањето што настанал проблемот и со тоа се намалува мож-
1/3 x на механизми и процедури за автоматско отпови- носта од општа паника кај потрошувачите, полесно и
кување на производи од пазарот преку таргетирано навремено определување на засегнатите потрошува-
x x
пронаоѓање на производите и нивно отстранување чи, а на самите инспекциски служби доволно инфор-
од супермаркетите, но и анализа на нивниот пат мации за моменталната локација на прехранбените
1/2 x
низ дистрибутивниот синџир и, секако, пронаоѓање производи со цел тие да бидат отстранети.
x
СТУДИЈА НА СЛУЧАЈ
GS1 Australia Recall е платформа за отповик на производи од пазарот во Австралија и е непроценлив ре-
сурс кој им помага на компаниите од сите големини да го минимизираат влијанието и трошоците за отпови-
кување и повлекување на производите од синџирите на снабдување.
Платформата е конципирана така да ги води корисниците чекор по чекор низ процесот на отповик, започ-
нувајќи уште од моментот кога треба да издадат известување за отповик, но и низ чекорите во кои е вклучена
1
неопходната комуникација со трговските партнери и регулаторните тела.
Независниот трговец на мало со основни намирници Drakes Supermarkets е еден од првите синџири мар-
кети кои започнале да го користат сервисот GS1 Australia’s Recall. Близу 50 години Дрејкс го задржа својот фо-
кус на најважниот аспект од својот бизнис, потрошувачот. За да ги заштити потрошувачите, Дрејкс ја импле-
ментираше употребата на GS1 Recall, технологија што ја користат големите трговци на мало низ целата земја
за да помогне да се идентификуваат и да се отстранат небезбедните производи од синџирот на снабдување.
Силата на GS1 Recall лежи во испорака на побрза, поточна комуникација меѓу трговските партнери, дос-
тавувачите и регулаторите. Доколку производот се смета за небезбеден, несоодветен или погрешно означен
за продажба, GS1 Recall се користи за брзо барање и отстранување на тие производи од полиците на супер-
маркетите.
GS1 АКТИВНОСТИ ВО ЈУЛИ 2021 Г.
• Реализирана соработка со штипските конфек- регистрација, креирање на веб-страници, обезбеду-
ции за добивање на глобален локациски број за вање на сметководствени и маркетиншки услуги,
идентификација во нивните трансакции на рускиот компјутерска опрема итн.
пазар. • Одржани онлајн обуки на нови членки: МИСТ-
• Соработка со компании во рамките на креира- ЛЕМА ГРУП, ФАРИНА ПРО, БАЛКАНКА 2016, ЕКО-
ниот виртуелен инкубатор од ИПА-проектот – нивна НОМИ ПРЕС, ВОДЕН ЖИГ.
22 септември 2021

