Page 22 - mojata opstina
P. 22
УПРАВУВАЊЕ СО ЛИЧНИТЕ ФИНАНСИИ
Графикон 12: Други области посочени од бизнисмените
се исцрпуваат само со посочените 5 промоција на општината и генерално
области. Графиконот 12 презентира на бизнисите во неа.
и други области со тоа што тие се со Бизнисмените упатуваат на пот-
нешто понизок степен на зачестеност реба од менување на одредени регу-
во селекцијата на бизнисмените. Така лативи и процедури. Тука речиси во
бизнисмените укажуваат на потреба- целост се мисли на Законот за градба,
та од висок степен на професионал- комплетирањето на градежна доку-
ност на општинската администрација ментација и добивањето на градеж-
и обученост за подготовка на проекти на дозвола. Истакнуваат дека овие
што би биле одобрени и би се финан- постапки траат премногу долго.
сирале од странски фондови. Ука- Следејќи ја бизнис-логиката, биз-
жуваат и на потребата од соодветни нисмените сметаат дека општините
урбанистички решенија, вклучител- треба јасно да ги дефинираат своите
но и сообраќајни решенија, подобро приоритети, дека треба на инклузи-
регулирање на сообраќајниот тек во вен начин да изградат долгорочни
општините, решавање на проблемот стратегии и да работат на нивно до-
со паркинзи и сл. Донекаде изненаду- следно реализирање без оглед на про-
вачки е фактот што бизнисмените ја мените на општинските власти што
посочуваат потребата општините по- би можеле да настанат во меѓувреме.
веќе да се ангажираат и во активности Покрај сите наведени области, биз-
поврзани со областа на туризмот. Ова нисмените посочија, со мала зачес-
не се ставови само на бизнисмени со теност, уште неколку области од кои
бизниси во овој сектор туку и на ос- би ги спомнале потребата од дигита-
танати кои веројатно се водат од тоа лизација на услугите што ги даваат
дека поголемото присуство на турис- општините и поголемо користење на
ти во општината ќе значи и повеќе европските фондови за развојни про-
приходи за општината, но и поголема екти на општините.
22 декември 2021

