Page 79 - Elektronsko izdanie, april 2020
P. 79

ДИГИТАлНИ кОмУНИкАцИИ





                                                                           ги  преиспитаме  суштинските  промени
                                                                           кои ни се потребни во таа комуникација.
                                                                           колку  навистина  ни  се  потребни  тие?
                                                                           колку се продуктивни? дали може да се
                                                                           намалат?
                                                                             периодов  е  совршен  и  за  тестирање
                                                                           на  флексибилноста  на  компаниите.  кај
                                                                           некои  ова  е  полесно,  кај  некои  речиси
                                                                           невозможно. јасно ми е, не се обидувам
                                                                           да  генерализирам.  се  разбира,  некои
                                                                           веќе почнаа да се адаптираат, да разми-
                                                                           слуваат и да развиваат нови бизнис-мо-
                                                                           дели, нови канали на продажба, алтер-
                                                                           нативни пристапи во дистрибуција и сл.
                                                                             и, види мајката, не било толку тешко,
             (фото: зоран кардула)
                                                                           само требало да ни дојде јајцето на га-
                                                                           зот, што би рекле старите. нормално, не
             криЗА Е ПЕриОДОТ кОГА ЕДЕн БрЕнД МОжЕ ДА ЈА                   е сѐ толку лесно, ама кога сме соочени
                                                                           со  ваква  ситуација  мора  да  ја  искорис-
             ЗАцВрСТи  или  иЗГрАДи  СВОЈАТА  ПОЗициЈА  кАЈ                тиме најдобро што може. јас во неколку
             СВОиТЕ  ПОСТОЕчки  или  нОВи  кОриСници.  АкО                 наврати истакнав дека ова за земји како
             СЕГА БиДЕМЕ ТукА ЗА ниВ, ГО ПОнуДиМЕ ОнА шТО                  нашава  е  всушност  првата  вистинска
             иМ ТрЕБА нА нАчин кОЈ Е СООДВЕТЕн, ТОГАш МОжЕ                 револуција  на  тема  е-трговија.  сега  не
                                                                           само  што  сите  како  прва  опција  поми-
             ДА ОчЕкуВАМЕ ДОлГА љуБОВ и ПО СЕТО ОВА. БЕЗ                   слуваат  на  купување  на  интернет  туку
             ОТПрЕТуВАњЕ , и ДА ЗГрЕшиТЕ и ДА СЕ АДАПТирА-                 и самите компании гледаат да изнајдат
             ТЕ ПрЕД ОчиТЕ нА СВОиТЕ кОриСници, нЕ ОчАЈу-                  начини како да го направат тоа полесно,
             ВАЈТЕ, и ВиЕ и ТиЕ СЕ луѓЕ. ќЕ иМААТ рАЗБирАњЕ Сѐ             подостапно и според потребите на нив-
                                                                           ните  купувачи.  иако  сега  борбата  е  да
             ДОДЕкА СЕ ПОСТАВиТЕ СО СВОЈОТ БрЕнД чОВЕчки                   се  надополни  барем  дел  од  загубениот
             и ПОСТАПуВАТЕ ОТВОрЕнО, чОВЕчки                               промет, на долг рок ова може да донесе
                                                                           многу добра промена за компаниите.
                                                                             криза  е  периодот  кога  еден  бренд
                                   ва, на можните последици како на при-   може да ја зацврсти или изгради својата
                                   ватно,  така  и  на  професионално  ниво.   позиција кај своите постоечки или нови
                                   следете ги нив.                         корисници. ако сега бидеме тука за нив,
                                                                           го понудиме она што им треба на начин
                                   на професионално ниво:                  кој е соодветен, тогаш може да очекува-
                                   трансформирај се                        ме долга љубов и по сето ова. без опте-
                                     силиконската  долина  не  пропушти    ретување, и да згрешите и да се адапти-
                                   да забележи дека новиот глагол кој дој-  рате пред очите на своите корисници, не
                                   де на местото на „скајп“ сега е „зум“. а   очајувајте, и вие и тие се луѓе. ќе имаат
                                   неговото доаѓање, односно израснување   разбирање  сѐ  додека  се  поставите  со
                                   во  глагол  налик  на  она  „гугламе”  се   својот бренд човечки и постапувате от-
                                   случи  во  рекордно  краток  период.  под   ворено, човечки.
                                   влијание на одвоеното работење, секоја    да те потсетам. ако овој мој, не баш
                                   компанија се најде во ситуација во која   детално  разработен,  текст  те  натера
                                   мора  да  си  ги  преиспита  своите  струк-  малку  повеќе  да  размислуваш  на  теми-
                                   тури и внатрешни протоколи и комуни-    ве, ти препорачувам да ги погледаш ви-
                                   кации.  не  мислам  дека  дигитализација   деата на комуникации.нет.
                                   значи сега состаноците да ги држиме од    кој може нека остане дома, кој не, др-
                                   дневна  соба,  по  тренерки,  преку  „зум“,   жете  растојание  и  внимавајте  на  здра-
                                   не, туку мислам дека е конечно време да   вјето на сите.

                                                                                април 2020                        79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84