Според проекциите на Националната федерација на малопродажба, 186,9 милиони Американци ќе купуваат во текот на петдневниот период од Денот на благодарноста до Кибер понеделник, во споредба со 183,4 милиони минатата година и најголемата посетеност досега.
Денот на благодарноста паѓа на 27 ноември оваа година, давајќи им на трговците на мало дополнителен ден во празничната сезона што обично носи една третина од годишната добивка. Трговците на мало во САД започнаа рани промоции за да обезбедат продажба. Се предвидува продажбата во ноември и декември, во физичките продавници и онлајн платформи, да достигне 1 трилион долари за прв пат, со раст помеѓу 3,7 проценти и 4,2 проценти. Но побавно од минатогодишниот раст од 4,8 проценти.
Иако високите цени може да ги одвратат некои купувачи, други планираат да ги зголемат трошоците за други животни потреби.
Потрошувачите сè уште имаат многу пари во банките, бидејќи домаќинствата од сите нивоа на приходи држат повеќе депозити отколку што имале во 2019 година, пред пандемијата COVID-19, покажаа податоците на Банката на Америка во ноември..
Проценките се дека просечната потрошувачка за подароци и сезонски предмети како што се украси, честитки, храна и слатки ќе биде 890 долари по лице, што е малку помалку од минатогодишните 902 долари. Речиси две третини од анкетираните 8.427 потрошувачи велат дека ќе чекаат понуди за викендот на благодарноста, пренесува Бизнис.ба.
Фото Економија и бизнис