Page 6 - mart 2020
P. 6

БлИц мАкеДОНИЈА



          100 тАБлет кОмПЈутеРИ ЗА
          електРОНСкО уЧеЊе ЗА уЧеНИцИте
          ВО еВН-ПАРАлелкИте

          со нови алатки и методи на учење, евн
          продолжи да ја развива „платформата
          2020“  со  која  се  поддржува  дуалното
          образование. за учениците од специја-
          лизираните  евн-паралелки  за  едука-
          ција и обука на електромонтери во ско-
          пје и во гостивар обезбедени се таблет
          компјутери, а со поддршка на швајцар-
          скиот проект „образование за вработу-
          вање E4E@мк“ овозможен е пристап до
          онлајн платформата за учење „канвас“. „користете ги овие помагала за  ОСмА гОДИНА ПО
          да го соберете сето знаење и да бидете подготвени за предизвикот кој е   РеД ВИтАмИНкА
          пред вас, ве чекаме во нашата компанија“, им порача претседателот на   НА ПРетСтИЖНИОт
          управниот одбор на евн, г. штефан петер, на учениците од сету „Ми-
          хајло  пупин“  –  скопје.  преку  соработката  со  амбасадата  на  швајца- САем ИСм 2020 ВО
          рија во рс Македонија е обезбеден пристап до онлајн платформата за   келН
          учење „канвас“ на која се интегрирани сите учебници и вежби кои им
          се потребни на учениците. во рамките на проектот на евн „платформа
          2020“, на крајот на оваа учебна година 20 ученици кои ќе бидат целос-
          но обучени за работа на терен ќе бидат веднаш вработени во евн и ќе   „витаминка“ успешно го претстави
          заработуваат почетна плата од 20 000 денари.                        својот асортиман на производи на
                                                                              најголемиот  саем  за  кондиторски
                                                                              производи – исМ 2020 (ISM 2020) во
          EoС(EoS) гИ ПРеЗеНтИРАше еВРОПСкИте                                 келн,  германија.  саемот  беше  ис-
          НАВИкИ ЗА ПлАќАЊе                                                   користен за да се продлабочат од-
                                                                              носите и соработките, како и да се
                                                                              остварат  нови  контакти  со  потен-
          на 19.2.2020 година се одржа настан ор-                             цијални  дистрибутери  низ  светот.
          ганизиран од еос Матрикс (EOS Матрих)                               прилепска  „витаминка“  традици-
          каде  што  беше  презентирано  истражу-                             онално  зема  активно  учество  на
          вањето  „европски  навики  за  плаќање“                             овој  престижен  саем  осум  години
          кое EOс го спроведува веќе 12 години по                             по ред и се претставува со целиот
          ред. целта на настанот беше да се поди-                             асортиман на грицки и слатки про-
          гне свеста дека неплаќањето на обврски                              изводи кои предизвикуваат особен
          не е проблем само во Македонија, туку е                             интерес од страна на посетителите.
          проблем и во европа и насекаде во све-                              на  тој  начин  компанијата  го  по-
          тот, колку сме ние далеку или блиску до                             тврдува  фактот  дека  преку  конти-
          европските платежни навики, со цел да                               нуирани  вложувања  во  асортима-
          се идентификуваат мерки и постапки како да се минимизира таа разли-  нот  и  квалитетот  на  производите,
          ка. како што изјави катерина Бошевска, директор на еос Матрикс, во   како  и  со  креирање  конкурентна
          нејзиното поздравно обраќање: „кога зборуваме за обврски, зборуваме за   понуда за задоволување и на најс-
          одговорност“. еос Матрикс како компанија се стреми кон подигање на   пецифичните барања од страна на
          свеста за таа одговорност.                                          потрошувачите  се  олеснува  патот
          панелистите развија интересна и корисна дискусија за тоа како во напо-  до  глобалниот  пазар.  оваа  година
          рите за наплаќање пред сѐ треба да се трудиме да бидеме социјално одго-  на исМ беа претставени и најголе-
          ворни, да ги заштитуваме интересите на нашите клиенти и како една од   мите технолошки иновации и сите
          најважните работи е да се биде лојален со регулативата.             трендови во кондиторската индус-
          на ова се надоврза директорката Бошевска: „јасно е дека сите ние во на-  трија, а на него учествуваат повеќе
          порите да наплатиме мораме да се трудиме да бидеме и социјално од-  од 1 600 производители од 65 земји
          говорни, да ги заштитуваме интересите на нашите клиенти, а од друга   од светот, кои беа посетени од над
          страна да сме во линија со регулативата, да ги следиме трендовите на ди-  38 000 посетители од 140 земји од
          гитализација и со создавање на една дигитална стратегија суштински да   светот.
          го редефинираме начинот на кој го водиме својот бизнис, што подразби-
          ра целосна дигитална трансформација на применетите бизнис-модели и
          приспособување на стратегиите на бизнисот кон новите услови.“
          EOс се труди да ја пронајде најдобрата следна акција за нивните корисни-
          ци во управувањето со побарувањата и во исто време интелигентната упо-
          треба, односно евалуацијата на податоците е од суштинско значење за
          нивната проценка на ризикот како финансиски инвеститор.
                                                                                       подготви: Мирослав саздовски
       6                          март 2020
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11